"Iedereen loopt wel eens ergens tegenaan, en juist daar ligt de kans om te groeien en een nieuw pad te kiezen."
Met mijn achtergrond in Kinesiologie, Psychomotorische leer- en gedragcoaching en Reflexintegratie combineer ik de NEI-therapie. Hierdoor kan ik begeleiding geven die volledig is afgestemd op jou en jouw unieke situatie. Samen ontdekken we wat jou (of je kind) belemmert om voluit te leven en hoe we blokkades kunnen doorbreken, zodat je weer straalt vanuit je ware potentieel.
"Je hoeft het niet alleen te doen. Het is nooit te laat om te groeien en stappen te zetten naar een fijner en gelukkiger leven."
In mijn praktijk maak ik veel gebruik van de Biotensor, een krachtig meetinstrument dat blokkades in je energiesysteem opspoort. Net als de spiertest bij Kinesiologie helpt de Biotensor bij het loslaten van onverwerkte emoties en overtuigingen tijdens de NEI-Therapie. Dit brengt je weer in balans, waardoor je je krachtiger voelt en met meer vrijheid je eigen pad kunt bewandelen.
Mocht je lichaam extra ondersteuning nodig hebben na een NEI- sessie, dan werk ik verder met Touch for Health en Kinesiologie. Voor kinderen pas ik mijn kennis als psychomotorisch leer- en gedragscoach toe. Deze technieken helpen om balans te creëren op zowel fysiek, mentaal als energetisch niveau.
Omdat iedereen uniek is, geloof ik in een holistische benadering. De ene persoon heeft meer behoefte aan fysieke ondersteuning, de ander aan energetische, of juist een combinatie. Samen kijken we naar wat jij op dat moment nodig hebt.
Ruim 20 jaar geef ik inmiddels les als dansdocent vanuit mijn eigen dansschool. In die tijd heb ik honderden kinderen zien dansen. Tijdens het dansen en bewegen zag ik kleine wondertjes gebeuren: kinderen die steeds meer begonnen te stralen. Dans en beweging zorgen ervoor dat alles in het lichaam weer gaat stromen en dat hart en hoofd met elkaar in balans komen. Ik wilde meer begrijpen over wat er precies in het lichaam en het brein van kinderen gebeurt tijdens dit proces, en hoe ik deze kennis kon inzetten om mijn leerlingen nog bewuster in hun kracht te zetten.
Toen ik me hierin begon te verdiepen, werd ik steeds enthousiaster en dook ik volledig in alles wat op mijn pad kwam. Dit bleek een waardevolle voorbereiding, want in 2009 kwam onze pleegdochter in mijn leven. Ook zij had haar uitdagingen op het gebied van leren en gedrag.